2011. október 25., kedd

ODAÁT DVD borító

Most nem felirat és nem is ázsiai, de remélem azért nem haragszotok és hogy van olyan, aki szereti az Odaát c. sorozatot. Ha igen, akkor remélem tetszeni fog nekik ez a saját készítésű nagy felbontású DVD borító. 
A stock képeket a deviantart oldalról szedtem hozzá, (kivéve az első évad promóciós képét, az google) kb. 5 óra alatt készült el a mű. Meglepő talán, de gyorsabb mint egy felirat elkészítése (legalább is nálam).
2 méretben a tiétek :)


Ui: Nem rakok rá jelzést/aláírást, hogy én készítettem, úgyhogy bízom benne, senki sem rakja fel saját munkájaként (előfordul sajnos néha ilyen), vagy ha megosztja, kérem írja mellé a blogcímet, vagy ezt: laura0613.deviantart.com - a kép itt is megtalálható - köszi:)



4 megjegyzés:

  1. Lara, ez iszonyatosan jó lett^^ Én is szeretek képet manipulálni, de szerintem sosem csináltam ilyen jót^^ Ügyes nagyon^^ Kedvet kaptam az Odaáthoz :D

    A One Step More To The Sea OST-tal kapcsolatban jöttem, és szemet szúrt a dvd borító^^ Tetszik. Sajnos az OSMTTS-hez nem találtam meg az OST pakkot, pedig régen mintha láttam volna valahol :S Majd még nézegetem, és ha valamikor megtalálom, mindenképp jelentkezek:)

    Üdv:
    Szilvavirág

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Hihi köszönöm, akkor megérte felrakni, remélem majd tetszeni fog a sorozat ha belevágsz (de szerintem kizárt, hogy ne XD ).

    Azért köszönöm, hogy időt szakítottál rá és kerested, én sem láttam azóta, de ki tudja néha az ember belebotlik olyan megtalálhatatlannak hitt dolgokba, amiket már rég keres és az internetháló istene végül megszánja. :D

    VálaszTörlés
  3. Kedves Lora,

    ismét csak ide kell rondítanom My Love témában^^ A blogomban megkeresett egy kedves fordító, s mondta, hogy Uhm Tae-woong miatt szeretné majd idővel lefordítani a My Love-ot. Mivel már hárman is vagyunk a feliratra, úgy döntöttem, hogy átengedem a lehetőséget teljes mértékben, mert az oldalamon megtalálható filmes listám a felét se teszi ki mindannak, amit fordítani szeretnék, s így igazán nem nagy érvágás lemondani erről a filmről. Írtam a fordítónak, hogy esetleg nálad érdeklődjön, hogy hogy állsz majd a filmmel, mert én akkor leveszem a listámról.

    Üdv:
    Szilvavirág

    VálaszTörlés
  4. köszi, hogy szóltál, folyik a "tárgyalás" :)

    VálaszTörlés