2011. május 17., kedd

DVD borító tervezés

Sziasztok!

Személy szerint arra gondoltam, hogy csinálok majd DVD borítókat , elvégre használni is kell a photoshop-ot ha már van a gépemen, meg jó érzés ha szép tokban ott van a polcon a dorama :) 
Több sorozathoz is van már képanyagom, légyszi kommenteljetek majd, hogy melyiket szeretnétek leghamarabb látni:)

Lista:

49 Days
Lie to me
Brilliant Legacy
Secret Garden
My girlfriend is a Gumiho
Mary stayed out all night

Természetesen mindegyik borítón feltüntetem a fordító csapat nevét, illetve szólok nekik, hogy nem bánják-e ha megcsinálom a borítót.

5 megjegyzés:

  1. Szia! Én a Secret Gardennek örülnék! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Gondoltam csak szólok, hogy egy másik fansub már lefordította a Cyrano Agency című movie.

    VálaszTörlés
  3. Novcsi6! Köszi, hogy szóltál, eddig nem vettem észre, hogy már lefordította a dwaejitokki-fansub. Este meg is nézem majd. :)

    Kirsy55! Köszi, hogy írtál, mivel más nagyon nem reagált eddig, akkor a secret garden lesz az első! :)

    VálaszTörlés
  4. Köszi! :) Szerintem esetleg a d-additcos fórumban is megkérdezheted a népet, ott talán többen olvasnák és érdekelné őket a dolog :)

    VálaszTörlés
  5. Írtam, oda is, mikor utoljára néztem még nem reagáltak, azért még megnézem. :)

    VálaszTörlés